ေျမာင္းျမက်မ္းစာေက်ာင္း(S.D.A)

Homeသတင္း ဂ်ာနယ္ သီခ်င္း ဗီြဒီယို အားကစား ျမန္မာစာအုပ္စင္ ဖုန္းေဆာ႔၀ဲမ်ား ေဆးျမီးတို

Friday 23 March 2012

မ်က္ရည္ေတြကို အၿပံဳးအၿဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးၿခင္း (သို႔မဟုတ္) သူစိမ္းသို႔ေပးေသာပန္းတစ္စည္း

မ်က္ရည္ေတြကို အၿပံဳးအၿဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးၿခင္း (သို႔မဟုတ္) သူစိမ္းသို႔ေပးေသာပန္းတစ္စည္း



ဒီေန႔ ကၽြန္ေတာ္ အထူးၾကပ္မတ္ခန္းထဲ ေရာက္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရဲ႕ သတင္းေမးဖို႔ ေဆးရံုကို ထြက္ခြာ လာခဲ့တယ္ ။ ပန္းဆိုင္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ သူ႔အတြက္ ပန္း၀ယ္ေပးဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ပန္းဆိုင္ထဲ ၀င္ခဲ့တယ္ ။

ေဆးရံုေရာက္တဲ့အခါ သူနာၿပဳဆရာမက အထူးၾကပ္မတ္အေရးေပၚခန္းထဲကို ပန္းသယ္မရဘူးလို႔ေၿပာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္တာ စားပြဲေပၚမွာပဲ စိတ္မေကာင္းၿခင္းၾကီးစြာနဲ႔ ပန္းစည္းကို တင္ခဲ့ရတယ္ ။


သတင္းေမးၿပီးတဲ့အခါ ေကာင္တာေပၚက ပန္းစည္းကိုၿပန္ယူၿပီးဓါတ္ေလွကားဆီ ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္ ။ အဲဒီမွာ အမ်ိဳး သမီးတစ္ဦးဟာ နံရံကို မ်က္နာမူၿပီး ၀မ္းနည္းစြာ ငိုေၾကြးေနတာကိုေတြ႔လိုက္ရတယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကို အဆင္ေၿပရဲ႕လားလို႔ေမးလိုက္တယ္ ။ အမ်ိဳးသမီးက သက္ၿပင္းခ်ၿပီး ေၿပာတယ္ ။ “ ဒီေနရာကလူေတြဟာ ရွင္ကို ဘယ္လို စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အေထာက္အပံ႕ေတြမွ ေပးမွာမဟုတ္တာ ေသခ်ာတယ္ သူတို႔က သူတို႔ လူ႔အသက္ေတြ ကယ္ေနရတဲ့အတြက္ အရမ္းအလုပ္မ်ားေနေၾကာင္းပဲေၿပာၾကလိမ့္မယ္ ”

ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစ္မိနစ္ေလာက္စကားေၿပာခဲ့ၾကတယ္ ။ ဓါတ္ေလွကားက ဘာေၾကာင့္ဒီေလာက္ၾကာတာလဲ ကၽြန္ေတာ္အံ့ၾသေနတယ္ ။ ေနာက္မွ ကၽြန္ေတာ္နားလည္လိုက္တာက ကၽြန္ေတာ္တို႔ အဲဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ အတူရွိၿပီး အတူ နားလည္ခံစားမိေနၾကလို႔ပါပဲ ။

ကၽြန္ေတာ္ ပန္းစည္းကို သူမကိုေပးၿပီးေၿပာခဲ့တယ္ ။ “ ခင္ဗ်ား ဒါကို လိုအပ္မယ္လို႔ထင္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ဒီ ပန္းစည္းခင္ဗ်ားကိုေပးပါ့မယ္ ” ကၽြန္ေတာ္သူမပခံုးကို ဆုပ္ကိုင္ႏွစ္သိမ့္ၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ဂရုစိုက္ဖို႔ေၿပာခဲ့တယ္ ။ သူမမ်က္ႏွာ ဟာ အနည္းငယ္ေတာက္ပသြားၿပီး မ်က္လံုးကေန မ်က္ရည္ေတြစီးက်လာခဲ့ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ ကို ေက်းဇူး တင္ေၾကာင္းေၿပာခဲ့တယ္ ။ ဒီလိုနဲ႔ ဓါတ္ေလွကားကေန ကၽြန္ေတာ္တို႔ လမ္းခြဲခဲ့ၾကတယ္ ။

ကၽြန္ေတာ္ ကားကို ကားပါကင္မွာ ထားခဲ့တဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ကားပါကင္ကိုေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္ ။ အံ့ၾသစရာ ပါပဲ ဓါတ္ေလွကားထဲက အမ်ိဳးသမီးနဲ႔ၿပန္ေတြ႔ခဲ့တယ္ ။ သူဟာ ကားပါကင္မွာ ကားေတြေစာင့္ ၾကပ္ရတဲ့အမ်ိဳး သမီးၿဖစ္ေနခဲ့တယ္ ။ ကၽြန္ေတာ္ က်သင့္ေငြ ေလးရာ က်ပ္ထုတ္ေပးေတာ့ သူက ရုတ္တရက္ ပဲ ေငြေလးဆယ္ပဲယူခဲၿပီး က်ေနာ့္ကိုေၿပာခဲ့တယ္ ။ “ ဘာမွမစိုးရိမ္ပါနဲ႔ အားလံုးအဆင္ေၿပသြားမွာပါ ” တဲ့ ။

###########################

ဘာရယ္မဟုတ္ဘူး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ၿပဳမူလိုက္တဲ့ အၿပဳအမူေလးတစ္ခုက လူတစ္ေယာက္ရဲ႕ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကို အမ်ားၾကီး အေထာက္အပံ့ေပးႏုိင္ပါတယ္ ။ အၿပံဳးေလးတစ္ ခ်က္ၿဖစ္ၿဖစ္ ႏွစ္ သိမ့္စကားေလး တစ္ခြန္းၿဖစ္ ၿဖစ္ေထြးေပြ႔မႈေလးတစ္ခုၿဖစ္ၿဖစ္ မ်က္ရည္ေတြကို အၿပံဳးေတြအၿဖစ္ ဖန္ဆင္းေပးႏုိင္ပါတယ္ ။

ကိုယ့္ပတ္၀န္းက်င္ကလူေတြကို လစ္လွ်ဴရွုမထားပါနဲ႔ ။ အားေပးပါ ၾကင္နာပါ လက္တြဲေခၚပါ ကိုယ္ခႏၶာ က်န္းမာေရး က အေရးၾကီးသလို စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ က်န္းမာေရးကလည္းအေရးၾကီးပါတယ္ ။ ဂရုတစိုက္ေႏြးေထြး စြာ ဆက္ဆံ လိုက္ၿခင္းက ကိုယ့္အတြက္အပန္းမၾကီးလွေပမယ့္ တစ္ပါးသူအတြက္ၾကီးစြာ ေသာ ခြန္အားနဲ႔ စိတ္သက္သာရမႈကိုၿဖစ္ေစပါတယ္ ။

သက္တန္႔ခ်ိဳ
March 16-2012

Flowers For A Stranger အားဘာသာၿပန္ခံစားသည္ ။

စာဖတ္ပရိတ္သတ္သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို အစဥ္ေလးစားေသာအားၿဖင့္.......................

မူရင္း - Link

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...